23.12.2006 – חברה

envelopenegative - חברהbook - חברהcasette - חברהscroll - חברה

23.12.2006
El Calafate, Argentina
מול תחנת האוטובוס
אני לא יכול להגיד שזה הדהים אותי, אבל סתם הייתי מופתע שלא גיליתי את זה קודם. בכל זאת עובדה שחשבתי על זה, אבל בצחוק. גם הירהרתי לעצמי בנוגע לעניין ביום שבו יומי ועפרה ישנו יחד בחדר אחד בגלל הנחירות של ברק. מה שכן אין לי כבר צורך לשאול  את הילדה עם הצמות הבלונדיניות והזקן השחור (זה יותם שלובש את הכובע צמר שלו מהאינקה, עם צמות בלונדיניות), למה היא דחפה לי מרפק באותו יום על הסירה, כשהערתי לפרץ משהו על היותו הומו.
“לך תעזור ל- חברה שלך”, אמר לו דבדה כשירדה לקבל תלוש הנחה לכרטיס אוטובוס. משם ברק החל לתאר את זה ובעיקר להסתלבט עליה.
זה לא שכעסתי עליו בגלל שחשקתי בה (איזו מילה כבדה בשבילי), אלא יותר התאכזבתי מעצמי. איך אני בן 22 ועדיין לא זיינתי. אני אומר לעצמי שכל הקטע הזה של סטוצים וזיונים לא ממש בשבילי. אני צריך חברה, לא זיון. פשוט חברה. אני לא אזדיין עם מישהי שאני לא יכול לדבר איתה. אלא שאני כבר לא יודע אם אני משקר לעצמי. פשוט משקר לעצמי. כי אני מת להזדיין אבל אני כביכול מתנזר. איפה הסיבה ואיפה המסובב? לא רוצה או שפשוט לא יצא לי? הרי אני לא באמת בטוח שמישהי רצתה ואני סירבתי לה.
כל עניין המחלה המונפצת הזו פתרה לי את זה לכמה חודשים, עד ש”לצערי” גיליתי שאני יכול להביא ביד בלי להתעלף. כך שאני כבר לא יכול להתחבא מאחורי המחלה המזויפת.
אני אעזוב את העניין כמו שעזבתי אותה בתחנת האוטובוס באל קלפטה. אני לא אמשיך איתם מעבר לפיץ’ רוי. כל עניין הנסיעה איתם פשוט מלחיץ אותי, מהר, מהר אין זמן צריך להחזיר את הרכב. חוץ מזה פשוט כואב לי התחת. לא הטחורים של הצבא, אלא העצמות. פשוט כואב לשבת כל היום.
יצאנו את ראול אחרי שהקריא לנו את הפואמה המחתרתית שלו והאנטי פוליטית שלו שלא הבנו ממנה כלום, כי היא כמובן הייתה בספרדית (אולי מישהו דובר ספרדית ועברית יעשה טוב לבאים אחרינו ויתרגם אותה). יותם ויומי התעקשו לשמוע אותה כל אתמול כשגילו עליה בערימת התשבוחות בעברית.
אתמול נסענו, נסענו הרבה, המון. למעשה סיימנו רק היום בבוקר, ב-06:00 בבוקר. אחרי ראול ישבנו קצת על האינטרנט. סדר עדיפויות. אותה חפירה של אמא שהחלה בגיל בר מצוה לערך. איך אני לא מסוגל לבחור את הדברים החשובים ולהקדיש להם זמן. טוב היום אני חושב שהפנמתי כשנאלצתי לבחור לאילו מיילים אני עונה, ואיזה אני דוחה למועד מאוחר יותר.

מבשלים על הקרטרה - חברהמבשלים על הקרטרה

עצירה קטנה באגם - חברהעצירה קטנה באגם

icon-car.png
23.12.2006 - Carretera Austral - El Calapate

loading map - please wait...

23.12.2006 - Carretera Austral - El Calapate -50.338913, -72.276115

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.