January 31st 2007 – בעל ערך

envelope - בעל ערךbook - בעל ערךcasette - בעל ערךscrollnegative - בעל ערך

  31.01.2007
בעל ערך
פתאום אתה מרגיש בעל ערך, פז”מניק. כבר שוטטת פעם במעלה ובמורד עיירת הנופש הקטנה הזו. אתה מטייל כבר חודשיים ויש לך את הניסיון. אתה יודע איך מסתדרים במקומות חדשים גם אם שכחת את מדריך הלונלי פלנט שלך בעיירה הזו. אתה יודע איך לשרוף ימים מתים בתחנות ביניים משעממות וכל הטיול הזה הפך כבר לסוג של צורת חיים אצלך. עם מוצ’ילה על הגב, וכל פעם הכל מחדש – אוכל, לינה, בילויים, טיולים אטרקציות.
כי בחיים האלה, כמו בחיים “האמיתיים”, אין חכם כבעל ניסיון. הבנות שמולך עדיין לא אכלו את כל הכאפות האלה שאכלת כבר. אתה ממרום זמנך ביבשת מייעץ ומסביר. אתה מרגיע ומנחם, אומר שזה בסדר, שמותר. כי אחרי זה הטיול כבר הרבה יותר פשוט, מרגע שהבנת איך אתה אוהב לטייל (שאלה מרובת תשובות. אין תשובה נכונה ואין תשובה שגויה)
א. טרקים
ב. ערים
ג. בילויים
ד. אטרקציות
ה. אחרוגם הכתיבה. כי זו כתיבה של ילד מתבגר שלומד רק אחרי שנפל וקם. הרי לא כולם מתבגרים בדרום אמריקה לכולם יש את התיכון או את הצבא. אבל לא לך, שיש לך קצת יותר משניהם אבל במרחב גדול פי כמה. מגלה שאתה עדיין צעיר בשנים וישנן גם בנות.הבחור הראה לך פעם באינטרנט, מישהו מוכשר ביותר על הגיטרה. “אתה יודע שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים, אבל לראות אותו לא רק מוציא לך את החשק להתאמן, אלא גורם לך לחשוב ברצינות לפצוע לעצמך את האצבעות.” אחרי שהבחורה שלפה את היומן, חשבתי לעצמי איך אני מנקה את שאריות האפר של המחברת הזו מסביב לגזיה שלי בחדר (בתקוה שאנשים לא יראו אותי וימנעו מלשרוף בני אדם בעקבותיי). כי הסיפור לא רק ראוי לאתר אינטרנט משלו, אלא גם לפחות לכריכה רכה. וחברתה הטרקרית מקצרת לך את הטיול הדו יומי הרגוע שלך לכל לריצה במעלה ההר מצאת החמה ובמורדו עד צאת נשמתך.

שוב כמו קורס מ”כים שבו גילית שבעצם ישנו מישהו מוצלח יותר ממך בכל תחום ומצב.

שוב אתה מרגיש חסר ערך

עיירת הנופש ברילוצ'ה - בעל ערךעיירת הנופש ברילוצ’ה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.