February 27th 2007 – Rio de Janeiro

envelopenegative ברזילbook ברזילcasette ברזילscroll ברזיל

27.02.2007
ריו דה ז’ינרו, ברזיל

בוקר טוב אנשים!

הגעתי אתמול לריו דה ז’ינרו, ברזיל, והיום נלך לטייל לנו בשכונות העוני (פבאלות) של העיר הזו. תירגעו זה לא אמור להיות מסוכן – ההיפך, מכיוון שהסיור הזה בחסות המאפיה זה אמור להיות אחד הרגעים הבטוחים שלנו בעיר.

קרנבל… אני לא הבנתי בדיוק למה לצפות וכנראה שציפיתי ליותר מדי. יש את החלק של היציעים שאתה יושב וכל בתי הספר לסמבה רוקדים מולך. אתה לא רוקד וזה נחמד למשך פרק זמן מסוים אבל לא לאורך ארבע שעות. מה גם שבאותו ערב טיפטף עלינו כל הלילה גשם ככה שיותר התעסקתי בזה. במהלך היום כשהייתה עוברת בעיירה משאית עם רמקולים והיינו הולכים אחריה ורוקדים – זה באמת היה קרנבל מבחינתי! וזה באמת היה כיף!

חוץ מזה ביליתי בערך 10 ימים בדירה עם אנשים לא ממש מהנים בעיירת חוף בסגנון קוס ביוון, מה שדי הטריף לי את המוח. כדי להעסיק את עצמי לקחתי מדי פעם איזה שיעור גלישה כדי לא להתפלץ משעמום, אז עכשיו אני יודע איך ליפול טוב יותר מגלשנים.

בין העיירה הזו לריו עצרתי לשלושה ימים באיים חמודים שנקראים איי הדבש. אין מכוניות ואין חמורים – כל התחבורה מתבצעת ברגל וההובלה של דברים בעגלות שאנשים גוררים. את כל האי הלכנו ברגל מה שנתן לי סיבה להישאר שם (לטייל ולצעוד), כי ת’כלס זה עוד חופים אבל הרבה יותר כיפיים, כאלה שהשמועה אומרת שיש בהם תולעים שמתחפרות בעור.

מכאן אני ממשיך לקוסקו שזה בפרו, מה שאומר בעצם לחצות את היבשת באוטובוס, כי זה כנראה יהיה זול יותר מטיסה.

אני לא מאמין שהצלחתי לשבת לרשום כל כך הרבה, אני מקווה שלא תתבאסו לקרוא את זה!

מה איתכם נשמות שלי?

אוהב ומתגעגע

icon-car.png
Rio de Janeiro - Brazil

loading map - please wait...

Rio de Janeiro - Brazil -22.908333, -43.196389
בדרך מאיי הדבש, ברזיל
בדרך מאיי הדבש, ברזיל
הדרך לנייד דברים באיי הדבש, ברזיל
הדרך לנייד דברים באיי הדבש
המבצר באיי הדבש, ברזילהמבצר באיי הדבש
תחנת המוניות בפבלאות - אופנועים - ברזילתחנת המוניות בפבלאות – מרכיבים אותך על אופנוע. הנהגים הם גברים, ולכן נותנים לבנות לחבק אותם. הבנים צריכים להחזיק מאחורה. בתור מי שעולה בפעם הראשונה על האופנוע, זה די מפחיד…
נכנסים פנימה... ברזילנכנסים פנימה…
   באחת הכיכרות של ריו, על הקיר מאחורה מופיעה חיפה כאחת מהרי הנמל בסחר עבדים (לא שידוע לי על כך...)
באחת הכיכרות של ריו, על הקיר מאחורה מופיעה חיפה כאחת מהרי הנמל בסחר עבדים (לא שידוע לי על כך…)
בתים על בתים על בתים, וכולם מתחברים באופן פירטי לרשת החשמל - ברזילבתים על בתים על בתים, וכולם מתחברים באופן פירטי לרשת החשמל
  מבט על הפבלאות ועל ריו עד היםמבט על הפבלאות ועל ריו עד הים
מכיוון שאין מקלחות, את הניקיון עושים ב"רחוב" מכיוון שאין מקלחות, את הניקיון עושים ב”רחוב”
אחד מבתי הספר שפועלים בפבלאות על ידי הארגון שהוביל את הסיור - ברזילאחד מבתי הספר שפועלים בפבלאות על ידי הארגון שהוביל את הסיור
  על אחת המרפסות בפבלאות של ריו
על אחת המרפסות בפבלאות של ריו
נהנים מהשייקים המעולים של ריו, בתמונה - הלכנו על הקיצון, שייק חציל... (אל תנסו את זה בבית) - ברזילנהנים מהשייקים המעולים של ריו, בתמונה – הלכנו על הקיצון, שייק חציל… (אל תנסו את זה בבית)
באיצטדיון המראקנה!באיצטדיון המראקנה!
רואים משחק ליגה ג'... ברזילרואים משחק ליגה ג’…