March 23rd 2007 – ג’ונגל

envelopenegative - ג'ונגלbook - ג'ונגלcasette - ג'ונגלscroll - ג'ונגל

23.03.2007

מה שלומכם נשמות ?

אנחנו קצת בתנועה כרגע נחתנו בעיר, אחרי שחזרנו מביקור ב-ג’ונגל של פרו. מחר אנחנו יוצאים לאינקה טרייל – טרק יקר למאצ’ו פיצ’ו (ככה שכנראה לא נראה יותר מדי ישראלים אבל זה עבר יחכה למייל הבא).

כדי להגיע ל-ג’ונגל היינו צריכים לטוס – המטוס מטפס למעלה וברגע שהוא התאזן התחיל לצלול למטה. אחרי שאכלנו כמה סרטים, הבנו שהמטוס מתחיל לנחות כי זה סה¨כ טיסה של חצי שעה. משם נסענו בעיירה עם אווירה של הודו – מלאה אופנוענים של הונדה ולחות נוראית.

כשנכנסנו לקאנו היא כמעט התהפכה מכיוון שיש לי אבא “דאב”. בשיטוט יפיפה באי הקופים לקח אותי אחד הקופים כבן ערובה עד שהמדריך שיחרר לו בננה. חזרנו בערב לסירה כדי לשמוע את סימפוניית הקולות הליליים כשאנחנו נסחפים בזרם לבוליביה.

למחרת טירקנו בין עצי שום אדירים ועצי עונש (מלאים נמלי אש ש-200 עקיצות שלהם הורגות אותך). טיפסנו עד לצמרת של עץ של 30 מטר שממנו אפשר לראות את כל חופת ה-ג’ונגל. בערב אחרי ביקור נחמד אצל משפחה מקומית (כל כך עצלים, ה-ג’ונגל פשוט מספק להם הכל) השתעשנו מאימא אמריקאית שיכורה שפידחה את הבת הקטנה שלה והלכנו לישון.

עד כאן תמונות, בהמשך. תרשמו! – אני יודע איפה את הכתובת שלכם (או לפחות את זו האלקטרונית….)
ביי נשמות

Cusco - Peru

loading map - please wait...

Cusco - Peru -13.525000, -71.972222
אופנועים זה הקטע כאן - ג'ונגלאופנועים זה הקטע כאן
ויש גם תלתי אופן.. - ג'ונגלויש גם תלתי אופן…
אבא על הסירה לכיוון הג'ונגלאבא על הסירה לכיוון הג’ונגל
ומחליפים לקאנו שכמעט מתהפך - ג'ונגלומחליפים לקאנו שכמעט מתהפך
נהנים מהמתקנים של המלון היקר, בכל זאת - אבא משלם - ג'ונגלנהנים מהמתקנים של המלון היקר, בכל זאת – אבא משלם
ארוחה ראשונה - מוגשת בתוך עלי בננה כמנהג הבישול המקומי - ג'ונגלארוחה ראשונה – מוגשת בתוך עלי בננה כמנהג הבישול המקומי
 סוג של חצר בר, מטייל ברחבי המלון - ג'ונגלסוג של חצר בר, מטייל ברחבי המלון
תושבים  מקומיים בג'ונגל - לא נלהבים מהקידמה ולא מאמצים אותהתושבים  מקומיים בג’ונגל – לא נלהבים מהקידמה ולא מאמצים אותה
תוכים על צמרות העצים - ג'ונגלתוכים על צמרות העצים
 צבי הנהר - ג'ונגלצבי הנהר
המדריך שלנו בפוזה דרמטית על הקאנו - ג'ונגל
המדריך שלנו בפוזה דרמטית על הקאנו
עץ נמלי האש שאליו היו קושרים כעונש. חומרת העונש הייתה משתנה לפי משך הזמן עד למוות - ג'ונגלעץ נמלי האש שאליו היו קושרים כעונש. חומרת העונש הייתה משתנה לפי משך הזמן עד למוות
עם קוף על הכתף - ג'ונגלעם קוף על הכתף
המדריך היה יותר רגוע לגבי זה - ג'ונגלהמדריך היה יותר רגוע לגבי זה
הקופים, בכל אופן, העדיפו פשוט לקחת את הבננות ישירות מהשקית - ג'ונגלהקופים, בכל אופן, העדיפו פשוט לקחת את הבננות ישירות מהשקית
מבחר גולגולות של חיות הגו'נגלמבחר גולגולות של חיות הגו’נגל
 בקוסקו יסדתי את מדינת המטיילים - ג'ונגלבקוסקו יסדתי את מדינת המטיילים
ישנים ברחובות קוסקוישנים ברחובות קוסקו
בשוק העמק הקדוש - מתכוננים ליום טיול קצר - ג'ונגלבשוק העמק הקדוש – מתכוננים ליום טיול קצר
הוכחה לאימא - אני אוכלהוכחה לאימא – אני אוכל
העמק הקדוש במבט מלמעלה, טרק קצר לבניית סרגל מאמצים - ג'ונגלהעמק הקדוש במבט מלמעלה, טרק קצר לבניית סרגל מאמצים לקראת האינקה טרייל
בעתיקות האינקה בראש הגבעה, טעימה קטנה לקראת מאצ'ו פיצ'ו - ג'ונגלבעתיקות האינקה בראש הגבעה, טעימה קטנה לקראת מאצ’ו פיצ’ו