January 7th 2008 סוללות

envelopebooknegativecasettescroll

 07.01.2008
סיימתי את המבחן הראשון שלי באוניברסיטה, אבל לא תחושת ההקלה מילאה אותי אלא דחף נוראי לצאת כבר לדרך הבייתה ולראות אותה.
נכנסתי הבייתה ובאדישות שגובלת בהתעללות שאלתי אותה אם אין לה בית שהיא מתכוונת לחזור אליו. היא נעצה בי מבט כועס והלכה לשבת ליד המחשב.
הייתי בכיף יכול לבלות את השעות שנותרו לנו בלבהות בה מתכתבת עם חברות שלה במחשב, רק שאז היא הסתובבה אליי ואמרה שהיא צריכה לקנות סוללות.למה למען השם היא צריכה סוללות אם היא טסה מחר בבוקר?! כל העניין הטריד אותי ולכן חיפשנו טוב טוב סוללות בכל רחבי הבית אבל לבסוף היינו צריכים לרדת לסופר לקנות סוללות.
התיישבנו באוטו, התנעתי אותו והסתובבתי אחורה כדי לסוע רוורס. מצאתי את עצמי עם ילדה חמודה שמרוחה לי על הכתף ומכבה לי את האוטו.
“התגעגתי אליך. אף פעם לא ראיתי אותך לבוש כל כך יפה.” כן, כי את מכירה אותי כבר שנים.
“טוב ידעתי שמישהו מחכה לי בבית”. או שסתם לא היה לי זמן להחליף בגדים אחרי המבחן.
“את רוצה ללכת למקום רומנטי?”
“לא אני רוצה לקנות סוללות.” אז נסענו לקנות סוללות.
הסופר היה עדיין פתוח, אבל כשהלכנו לחפש את הממתק שהיא הכי אהבה פה בארץ גיליתי להפתעתי…
“אין ג’לית.” אמרה לי המוכר
קנינו לנו סוללות ויצאנו החוצה לאוטו, שם החליטה הגברת לרוץ, לא הבנתי לאן היא רצה. נשארתי לעמוד בכניסה לרכב עד שהיא הסתובבה לעברי והתחילה לענטז לעברי לאט לאט, נצמדה
אליי, הניחה שתי ידיים מאחורי הראש שלי ואמרה
“אתה כזה ביישן,אף פעם לא היית מנשק אותי,אה?”
אז נישקתי אותה, אבל רק שתדעו שהיא זו שהתחילה.
נכנסנו לרכב.
“סיפרתי לאימא שלך שהיינו במלון במוצאי שבת שעברה.”
כן, זה חכם בואי נספר את זה לאימא שלי.
“היא לא האמינה לי, היא אמרה שבטח לא ידעת מה לעשות וקפצת על המיטה. היא גם אמרה שיחסי מין טובים הם חלק הכרחי במערכת יחסים.”
כן, אימא שלי והשקפת העולם שלה -שיזדיין העולם, תרתי משמע. אני בטוח שיש בזה משהו, אם היו נותנים לכל הפנאטים הדתיים האלה קצת חופש מין, היו הרבה פחות מלחמות דת. או שמצד שני, זה רק היה גורם להרבה מלחמות על רקע אהבות נכזבות וכו’… (נגיד טרויה).
“שאלתי את אימא שלך אם זה כואב בפעם הראשונה, והיא אמרה שזה קצת כואב. שאלתי אותה מתי היא רוצה שאחותך הקטנה ד’ תכנס בפעם הראשונה למיטה והיא אמרה שהיא רוצה שזה יהיה בגיל 18. היא הסבירה לי מה קורה ומה עושים שם באופן כללי”
הייתה סיבה לזה שקיבלנו פטור מחינוך מיני כשהייתי בכיתה ה’, ובקיצור אימא היא ישבה עם אימא שלי לשיחת “אימא – בת” הגונה וברורה שכנראה הייתה מאוד חשובה לילדה הזו שחסרה אימא מהסוג הזה שתוכל לדבר איתה. ככה היא העבירה סדנת חינוך מיני זריז במסגרת הביקור הזה.
“ישבנו בפאב, כשהייתי אצלך בעיר שאתה לומד, הם לקחו אותי לפאב. היה שם ממש מסריח, הכל מלא בעשן סיגריות וכולם שותים. אחד מהחבר’ה שלה ניסה לנשק אותי, אבל לא נתתי לו.”
למה לא?
“כי לא רציתי”.
טוב… זו סיבה לגיטימית.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.